29 Eylül 2015 Salı

BİR ZAMANLAR BİTEN BİR İLİŞKİNİN ARDINDAN .......

BİRAZ CANIM SIKILIYOR ELBET.. 1,5 YIL GİBİ GÖRÜNSE DE ASLINDA 8-9 AYLIK İLİŞKİME NOKTA KOYDUM. OLAYLAR BİRAZ BENİM DIŞIMDA GELİŞTİ GİBİ AMA BELKİDE EN HAYIRLISI BUYDU.. İÇİMDE GELECEĞE DAİR ACABALAR VARDI ELBET %100 OKEY DEĞİLDİ YANİ.. BELKİ DE BÖYLE OLMASI ÇOK DAHA HAYIRLIYDI..KENDİMİ KEŞFETMEMDEKİ EN GÜZEL İLİŞKİYDİ ASLINA BAKARSAN. BENİ BANA TANITAN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY BU KADAR NET VE DOĞRU OLAMAZDI.. EN BÜYÜK YÜZLEŞMEM KENDİME İNANMAYIŞIM BELKİ DE..HEP SÖYLEDİĞİM BİR SORU VARDI HERKESE;  ‘’İNSAN KENDİ POTANSİYELİNİN ALTINDAKİ ŞEYLERE NEDEN RAZI OLUR’’ DİYE, MEĞER BOŞUNA KAFAMI KURCALAMIYORMUŞ..BİLİNÇ ALTIMDAN HAYKIRAN BU SORUYU O KADAR DA CİDDİYE ALMAMIŞTIM ZAMANINDA.  SEVGİNİN, AŞKIN, TUTKUNUN HEYECANINA KAPILMIŞTIM.. TÜM GÜCÜMÜ, HAYALLERİMİ, İNANÇLARIMI, GÜVENİ Mİ OLDUĞU GİBİ KENDİ ELİMLE BIRAKIVERMİŞTİM BİR BAŞKASININ AVUÇLARINA..ÖĞRENECEKLERİM VARDI ÖĞRETECEKLERİM DE TABİ Kİ, DUYMAM GEREKENLER VARDI. DOĞRU BİR ÇEKİM'DİK BİRBİRİMİZE ONDAN DAHA İYİSİ OLAMAZDI HATTA.. BU İLİŞKİDEN ÇIKTIK AMA HALA ARA ARA YAZIYOR HATTA KONUŞUYORUZ BİTİREMİYORUZ İÇTE KALAN SEVGİNİN KALINTILARI VAR ELBET AMA RUHUN GELECEK İÇİN OLMAZ DİYE UYARDIĞI SİNYALLE OLAYI KAPATMAYA UĞRAŞIYORUZ. ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ İKİMİZİN DE YÜREĞİ İNSAN VE BİRBİRİMİZE DESTEĞİMİZİ ASLINDA HİÇ BIRAKMADIK..BELKİ DE BEN  BİRAZ DAHA FAZLA KANADIM,BİLEREK YAPTIM BİRAZ DA.. ACIYAN YANLARIMI DAHA ÇOK ACITIP BİTİRMEK İSTEDİM, SONSUZA DEK BİTSİN DİYE...ÜSTELİK BÖYLE ŞEYLER DE HEP İLİZYONDU,BEN İSTEMEDİĞİM ŞEYLERİ İTMEK İÇİN MUHTEŞEM BİR GÜÇ İLE BİTİRMİŞTİM İLİŞKİMİ, AMA HEP Bİ KURBAN OLMA DURUMU VARDIR YA.. BİR YOLCULUKTU BENİM İÇİN, ÖĞRENDİKLERİMLE YAŞADIKLARIMLA MUHTEŞEM BİR EĞİTİM..YİNE DE EGOM SESLENİYOR ORADAN DUYUYORUM SESİNİ; KEŞKE BUNLAR OLMASAYDI KEŞKE RÜYA OLSA UYANSAK VE HER ŞEY YALAN OLSA.. GÜLÜMSÜYORUM SEVGİYLE, BAK PRENSESİM, BİZ DAHA İYİSİNE GİDİYORUZ O YÜZDEN OLDU BÜTÜN BUNLAR. BİZİ BEKLEYEN ÇOK DAHA GÜZELL DOYUMLU HUZURLU GÜVENLİ İLİŞKİMİZE GİDİYORUZ, DÜŞÜNSENE HEP EN SON İLİŞKİ, BİR ÖNCEKİNDEN DAHA GÜZEL DEĞİL MİYDİ, SIKMA GÜZEL CANINI SEN VE SADECE AKIŞA GÜVEN. HER NE OLUYORSA HAYRIMIZA OLUYOR DİYOR VE İÇİMİZİ FERAH TUTUYORUZ.. YAŞAYAMADIKLARIMIZI FARK EDİP ONLARI DA İSTEYEBİLİYORUZ ŞİMDİ, AMA İSTEDİKLERİMİZ İÇİN ÖNCE KENDİMİZ OLMAYA NİYET EDEREK YÜRÜYORUZ YOLUMUZDA.. GİDENİ SEVGİYLE UĞURLUYOR GELENİ SEVGİYLE HAYATIMIZA DAVET EDİYORUZ..TÜM YOL ARKADAŞLARIMIZA SEVGİLERLEE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder