23 Nisan 2016 Cumartesi

Bir durumu deneyimlemiş sen, yaşamışsan bilincine inmişse, bütün dünya aksini iddia etse ne fark eder. Önemli olan senin bire-bir deneyiminden geçmiş olması. Kendini mutlu, huzurlu hissetmen için başkalarının oylarına ihtiyaç duyan kişi olduğun sürece, başkalarının doğrularını yaşayacaksın. Yanlış yaparım korkusuyla alamadığın kararlar ve üstlenemediğin hayatın, aynı olaylarla sonlanırken, eleştirilen, korkan, cesaretsiz , kurban gözlerle hayatın  ne  kadarını yaşayabildim diyorsun, sor kendine..           gökben...


25 Kasım 2015 Çarşamba

KAÇMA-SUÇLAMA-YÜZLEŞ..


Diyelim ki;  işyerinizde sizin enerjinizi düşüren, sinirlerinizi zıplatan, tam keyfiniz yerindeyken yaptığı bir hareket ya da söylediği bir cümleyle duygu dünyanızın altını üstüne getirmeyi  başaran  sizin deyiminizle sizi ‘’gıcık’’ eden birileri var. Zaman zaman ‘’ay yok artık ben bu duruma daha fazla dayanamayacağım, aman Allah’ın dan bulsun noktasına kadar geliyorsunuz. Hatta ve hatta artık başka  iş arayışlarına bile girdiniz..

Olayı böyle sürdürdüğünüz sürece bilin bakalım ne olacak; olay farklı formatlarla farklı insanlarla devam edecek. Çünkü yaşadığın problemde durumu yaratmanın sorumluluğunu üzerine alma cesareti göstermiyorsun. Hep karşımdaki suçlu, karşımdaki yanlış, karşımdaki haksızlık  yapan taraf .. O gıcık, o suçlu.. Ama ben mükemmelim, ben haklıyım, ben doğruyum..

 Eğer böyle bir ilişki dinamiği varsa çekim yasası gereği bir şekilde bir yaratım var demektir.. Bir ilişki problemi yaşandığında karşımdakini nasıl değiştirebilirim diye sormak yerine,  ‘’karşımdaki hiç değişmeyecek olsa ben kim olurum, nasıl davranan kişi olurdum,  ben kim olsam ki hayatımda artık bu sorun benim için sorun olmaktan çıkar, bu yaşadığımız durumla ilgili o hiç değişmediğinde ben bu durumla okey olabilicek miyim’’ diye üstünde düşünüp, bir an evvel karşınızdakiyle uğraşmayı kesip kendi içinize dönmelisiniz.

Bu hayatta kim olmayı seçtiğine bak. Hayat sadece seçim ve kararlarımızdan ibaret. Ya kurbanlıklarınla karşıdakini suçlarsın, aynı durumları aynı olayları farklı farklı insanlarla yaşamaya devam edersin ya da hayatının sorumluluğunu üstlenir değişimi başlatırsın.. Karar senin.


Gökben..

29 Eylül 2015 Salı

BİR ZAMANLAR BİTEN BİR İLİŞKİNİN ARDINDAN .......

BİRAZ CANIM SIKILIYOR ELBET.. 1,5 YIL GİBİ GÖRÜNSE DE ASLINDA 8-9 AYLIK İLİŞKİME NOKTA KOYDUM. OLAYLAR BİRAZ BENİM DIŞIMDA GELİŞTİ GİBİ AMA BELKİDE EN HAYIRLISI BUYDU.. İÇİMDE GELECEĞE DAİR ACABALAR VARDI ELBET %100 OKEY DEĞİLDİ YANİ.. BELKİ DE BÖYLE OLMASI ÇOK DAHA HAYIRLIYDI..KENDİMİ KEŞFETMEMDEKİ EN GÜZEL İLİŞKİYDİ ASLINA BAKARSAN. BENİ BANA TANITAN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY BU KADAR NET VE DOĞRU OLAMAZDI.. EN BÜYÜK YÜZLEŞMEM KENDİME İNANMAYIŞIM BELKİ DE..HEP SÖYLEDİĞİM BİR SORU VARDI HERKESE;  ‘’İNSAN KENDİ POTANSİYELİNİN ALTINDAKİ ŞEYLERE NEDEN RAZI OLUR’’ DİYE, MEĞER BOŞUNA KAFAMI KURCALAMIYORMUŞ..BİLİNÇ ALTIMDAN HAYKIRAN BU SORUYU O KADAR DA CİDDİYE ALMAMIŞTIM ZAMANINDA.  SEVGİNİN, AŞKIN, TUTKUNUN HEYECANINA KAPILMIŞTIM.. TÜM GÜCÜMÜ, HAYALLERİMİ, İNANÇLARIMI, GÜVENİ Mİ OLDUĞU GİBİ KENDİ ELİMLE BIRAKIVERMİŞTİM BİR BAŞKASININ AVUÇLARINA..ÖĞRENECEKLERİM VARDI ÖĞRETECEKLERİM DE TABİ Kİ, DUYMAM GEREKENLER VARDI. DOĞRU BİR ÇEKİM'DİK BİRBİRİMİZE ONDAN DAHA İYİSİ OLAMAZDI HATTA.. BU İLİŞKİDEN ÇIKTIK AMA HALA ARA ARA YAZIYOR HATTA KONUŞUYORUZ BİTİREMİYORUZ İÇTE KALAN SEVGİNİN KALINTILARI VAR ELBET AMA RUHUN GELECEK İÇİN OLMAZ DİYE UYARDIĞI SİNYALLE OLAYI KAPATMAYA UĞRAŞIYORUZ. ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ İKİMİZİN DE YÜREĞİ İNSAN VE BİRBİRİMİZE DESTEĞİMİZİ ASLINDA HİÇ BIRAKMADIK..BELKİ DE BEN  BİRAZ DAHA FAZLA KANADIM,BİLEREK YAPTIM BİRAZ DA.. ACIYAN YANLARIMI DAHA ÇOK ACITIP BİTİRMEK İSTEDİM, SONSUZA DEK BİTSİN DİYE...ÜSTELİK BÖYLE ŞEYLER DE HEP İLİZYONDU,BEN İSTEMEDİĞİM ŞEYLERİ İTMEK İÇİN MUHTEŞEM BİR GÜÇ İLE BİTİRMİŞTİM İLİŞKİMİ, AMA HEP Bİ KURBAN OLMA DURUMU VARDIR YA.. BİR YOLCULUKTU BENİM İÇİN, ÖĞRENDİKLERİMLE YAŞADIKLARIMLA MUHTEŞEM BİR EĞİTİM..YİNE DE EGOM SESLENİYOR ORADAN DUYUYORUM SESİNİ; KEŞKE BUNLAR OLMASAYDI KEŞKE RÜYA OLSA UYANSAK VE HER ŞEY YALAN OLSA.. GÜLÜMSÜYORUM SEVGİYLE, BAK PRENSESİM, BİZ DAHA İYİSİNE GİDİYORUZ O YÜZDEN OLDU BÜTÜN BUNLAR. BİZİ BEKLEYEN ÇOK DAHA GÜZELL DOYUMLU HUZURLU GÜVENLİ İLİŞKİMİZE GİDİYORUZ, DÜŞÜNSENE HEP EN SON İLİŞKİ, BİR ÖNCEKİNDEN DAHA GÜZEL DEĞİL MİYDİ, SIKMA GÜZEL CANINI SEN VE SADECE AKIŞA GÜVEN. HER NE OLUYORSA HAYRIMIZA OLUYOR DİYOR VE İÇİMİZİ FERAH TUTUYORUZ.. YAŞAYAMADIKLARIMIZI FARK EDİP ONLARI DA İSTEYEBİLİYORUZ ŞİMDİ, AMA İSTEDİKLERİMİZ İÇİN ÖNCE KENDİMİZ OLMAYA NİYET EDEREK YÜRÜYORUZ YOLUMUZDA.. GİDENİ SEVGİYLE UĞURLUYOR GELENİ SEVGİYLE HAYATIMIZA DAVET EDİYORUZ..TÜM YOL ARKADAŞLARIMIZA SEVGİLERLEE..

16 Eylül 2015 Çarşamba

insanın en büyük günahı gereksiz üzülmek, en sıcak cehennemii ise kendine duyduğu öfkedir..

4 Nisan 2015 Cumartesi

mutlu hayat!!!!!!!

MUTLU BİR HAYAT, MUTLU BİR SÜRÜ ANIN DİZİLİMİDİR. BAZI İNSANLAR O KADAR


ÇOK MUTLU BİR HAYATIN PEŞİNDEN KOŞUYORLAR Kİ MUTLU ANLARA İZİN


VERMEYİ UNUTUYORLAR....

1 Nisan 2015 Çarşamba

uçuyorum :)

Süper ötesi günden merhabalarrr.. bugün bir vosvos galericisinden çıktım. Altımda kırmızı üstü açık vosvosumla sevgilime doğru gidiyorum. Rüzgardan saçlarım ve boynumda ki fularım uçuş uçuş sevgiliye gidiyoruz nasıl mutluyum tarif edebilir miyim acaba heyecandan kalbim yerinden fırlayacak. Arabamı görseniz bayılırsınız,  geçtiğim yerlerden herkesin gözü arabamda gıcır gıcır parlak kan kırmızısı renkte, cantları pırıl pırıl, tertemiz yeni mis gibi  içinde muhteşem bi güzellik uçuyorum benim ki araba kullanmak değil ki uçak kullansam bu kadar keyif alır mıydım acaba? Sevgilim karşıda dikilmiş bana bakıyor yüzünde gülücükler sevgiyle beni seyrediyor. Sen ne tatlı bir şeysin diyor ne kadar yakışmış. Arabamdan atlayıp boynuna uçuyorum bu defa……. teşekkür ederim aşkım çok beğendimmmmm. seni çok seviyorum seni çok seviyorum yüzündeki her noktayı öpücüklere boğuyorum :)

huzurun resmi :)

Evimin bahçesini düzenliyorum artık bahar geldi çok şükür. bundan böyle vaktimin büyük bir bölümünü burada geçireceğim için düzenlemek şart oldu. sağ olsun Cemal bey bahçıvanımız  gerekli düzenlemeleri yaptı. Ellerine kollarına sağlık.. Çok renkli hem yeşil hem de mis gibi renk renk çiçeklerle bahçemde bahar açtı. Az evvel yeni seçtiğim koltuklar da geldi onların havuzun kenarında bi yere koyucam. Beyaz iskambil seçtim burası için .  O eski ahşap iskambiller yerine beyaz renk bahçeme ayrı bir ferahlık katacak. Minderleri  mercan mavisi.  Beyaz renkli sehpamız la kombine harika oldu.. Allah’ım burada vakit geçirmek ne kadar güzel olacak insanın içi açılıyor bi yerde havuz bir yerde mis gibi kokan çiçekler huzur kokuyor burası huzur. Sevgilime ne hoş bir sürpriz olacak gördüğünde bayılacak. Canım aşkım eve gelme saatin de yaklaşmış gidip senin için üstüme başıma biraz çeki düzen veriyim de akşam yemeğimizi burada yiyelim. Ayşe hanım bugün bizim için nefis balıklar pişirdi .. ohhhh acıktım vallahi hadi acele et çok özledim seniiiii  :)